MAPCO 16544 Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν. μπροστινός άξονας, από την πλευρά των τροχών
Αριθμός άρθρου: 16544
- Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας, από την πλευρά των τροχών
- Εξωτερική οδόντωση πλευρά τροχού: 25
- Εσωτερική οδόντωση, πλευρά τροχού: 30
- Διάμ. στεγανοπ. δακτυλίου [mm]: 54
- Είδος αρθρώσεων: Σύνδεσμος (άρθρωση CV) συνεχούς τα
- Δυναμική φρεναρίσματος/κίνησης: για οχήματα χωρίς ABS
- Διάμετρος [mm]: 83
-
Κατάσταση: νέο
- Άλλες λεπτομέρειες
- Kατασκευαστής:
MAPCO
- Τύπος: Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν.
- EAN: 4043605097422
Το MAPCO Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν. 4043605097422 είναι κατάλληλο για τα εξής οχήματα:
Αριθμοί OEM
Αριθμός αναφοράς OEM:
Kατασκευαστής |
Αριθμός ΟΕ |
MITSUBISHI |
MB526437 |
MITSUBISHI |
MB526438 |
MITSUBISHI |
MB526914 |
MITSUBISHI |
MB620034 |
MITSUBISHI |
MB620957 |
MITSUBISHI |
MB837261 |
MITSUBISHI |
MB837262 |
MITSUBISHI |
MB837264 |
MITSUBISHI |
MB837265 |
MITSUBISHI |
MB837641 |
MITSUBISHI |
MB837642 |
MITSUBISHI |
MB886230 |
MITSUBISHI |
MB936359 |
MITSUBISHI |
MB936778 |
MITSUBISHI |
MB936779 |
MITSUBISHI |
MN147114 |
MITSUBISHI |
MN147131 |
MITSUBISHI |
MN156198 |
MITSUBISHI |
MR111060 |
MITSUBISHI |
MR111061 |
MITSUBISHI |
MR165842 |
Τα ακόλουθα προϊόντα είναι επίσης κατάλληλα για το συγκεκριμένο αριθμό OE:
Συνιστώμενες εναλλακτικές λύσεις
PASCAL CIR G1W02PC Δακτύλιος πίεσης
Αριθμός άρθρου: CIR G1W02PC
2,20 €
Λεπτομέριες
BUGIAD 51100 Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν.
Αριθμός άρθρου: 51100
20,11 €
Λεπτομέριες
JPN 10P9013-JPN Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν. από την πλευρά τουκιβώτιου ταχυτήτων
Αριθμός άρθρου: 10P9013-JPN
28,27 €
Λεπτομέριες
ABAKUS 141-04-007 Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν.
Αριθμός άρθρου: 141-04-007
34,27 €
Λεπτομέριες
ABAKUS 141-04-005 Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν.
Αριθμός άρθρου: 141-04-005
34,84 €
Λεπτομέριες
Ανατροφοδότηση πελατών για το MAPCO Σετ άρθρωσης, άξονας μετάδ. κίν. 16544
Το συγκεκριμένο προϊόν δεν διαθέτει ακόμη σχόλια. Γράψτε το πρώτο σχόλιο και μοιραστείτε τη γνώμη σας σχετικά με την αγορά σας με τους υπόλοιπους πελάτες
Γράψτε ένα σχόλιο
5

(0)
4

(0)
3

(0)
2

(0)
1

(0)