BENDIX Braking BDS1498 Δισκόπλακα Ø: 256mm, εσωτερικά αεριζόμενο, Ø: 256mm, χωρίς πλήμνη, χωρίς ρουλεμάν τροχού, χωρίς μπουλόνια στερέωσης τροχού
Αριθμός άρθρου: BDS1498
Διάμετρος [mm]: 256 Τύπος δισκόφρενων: εσωτερικά αεριζόμενο Διάμετρος κέντρωσης [mm]: 62,2 Πατρόν τρύπας/αριθμός τρυπών: 04/06 Διάμετρος οπής μπουλονιού τροχού [mm]: 12,6 Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 100 Πάχος δισκόπλακας [mm]: 18 Ελάχιστο πάχος [mm]: 16 Εσωτερική διάμετρος [mm]: 125 Υψος [mm]: 46,8 Βάρος [kg]: 4,6 Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: χωρίς πλήμνη, χωρίς ρουλεμάν τροχού, χωρίς μπουλόνια στερέωσης τροχού μήκος συσκευασίας [cm]: 27,8 πλάτος συσκευασίας [cm]: 27,8 ύψος συσκευασίας [cm]: 8,4
Κατάσταση: νέο
55,39 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ
, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
Προσωρινά χωρίς απόθεμα
-
+
Προσθήκη στο καλάθι σας
Λεπτομέρειες προϊόντος
Εσωτερική διάμετρος [mm]: 125 Ελάχιστο πάχος [mm]: 16 Υψος [mm]: 46,8 Πάχος δισκόπλακας [mm]: 18 Εξωτερική διάμετρος [mm]: 256 Τύπος δισκόφρενων: 003
Άλλες λεπτομέρειες
Kατασκευαστής:
BENDIX Braking
Τύπος: Δισκόπλακα
EAN: 4065586050326
Το BENDIX Braking Δισκόπλακα 4065586050326 είναι κατάλληλο για τα εξής οχήματα:
Αριθμοί OEM
Αριθμός αναφοράς OEM:
Kατασκευαστής
Αριθμός ΟΕ
HYUNDAI
517121J500
Τα ακόλουθα προϊόντα είναι επίσης κατάλληλα για το συγκεκριμένο αριθμό OE:
Συνιστώμενες εναλλακτικές λύσεις
METZGER 6110142 Δισκόπλακα μπροστινός άξονας
Αριθμός άρθρου: 6110142
25,99 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Λεπτομέριες
TOPRAN 107 688 Δισκόπλακα
Αριθμός άρθρου: 107 688
21,87 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Λεπτομέριες
PROTECHNIC PRD5152 Δισκόπλακα Πίσω άξονας
Αριθμός άρθρου: PRD5152
19,37 €
Λεπτομέριες
JP GROUP 1163101909 Δισκόπλακα
Αριθμός άρθρου: 1163101909
23,08 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Λεπτομέριες
JP GROUP 1163201109 Δισκόπλακα
Αριθμός άρθρου: 1163201109
23,38 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Λεπτομέριες
Ανατροφοδότηση πελατών για το BENDIX Braking Δισκόπλακα BDS1498
Το συγκεκριμένο προϊόν δεν διαθέτει ακόμη σχόλια. Γράψτε το πρώτο σχόλιο και μοιραστείτε τη γνώμη σας σχετικά με την αγορά σας με τους υπόλοιπους πελάτες
Γράψτε ένα σχόλιο
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)