Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
Τρόπος λειτουργίας: ηλεκτρικό
Οδήγηση: χωρίς μπάρα τιμονιού, χωρίς ακρόμπαρα
Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού
Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 168,54 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
381,07 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ
, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 124,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με τιμόνι Servotronic, για οχήματα χωρίς dynamic steering
Περιορισμός κατασκευαστή: ZF
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 41,31 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
448,42 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ
, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
Είδος κιβωτίου συστήματος οδήγησης: Οδοντωτή ράβδος - πυξίδα διεύθυνσης
για κατασκευαστή πυξίδας διεύθυνσης: VWAG
Μήκος [mm]: 1272
Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
Ύψος, στέλεχος εισόδου [mm]: 57
Πλήθος των στροφών τιμονιού: 2,8
Καθαρό βάρος [kg]: 11,5
Υποχρ. προσαρμογή παλαιών/νέων εξαρτημ. (ειδικά με αρ. ΟΕ):
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 222,03 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με dynamic steering
Ολικό μήκος [mm]: 1280
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 148,80 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
Είδος κιβωτίου συστήματος οδήγησης: Οδοντωτή ράβδος - πυξίδα διεύθυνσης
για κατασκευαστή πυξίδας διεύθυνσης: VWAG
Μήκος [mm]: 1272
Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
Ύψος, στέλεχος εισόδου [mm]: 57
Πλήθος των στροφών τιμονιού: 2,8
Καθαρό βάρος [kg]: 11,5
Υποχρ. προσαρμογή παλαιών/νέων εξαρτημ. (ειδικά με αρ. ΟΕ):
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 248,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
Ολικό μήκος [mm]: 1272
Τρόπος λειτουργίας: ηλεκτρικό
Οδήγηση: με μπάρα τιμονιού
Είδος κιβωτίου συστήματος οδήγησης: Οδοντωτή ράβδος - πυξίδα διεύθυνσης
Ύψος, στέλεχος εισόδου [mm]: 57
Πλήθος των στροφών τιμονιού: 2,8
για κατασκευαστή πυξίδας διεύθυνσης: VWAG
Δώστε προσοχή στις πληροφορίες για το σέρβις:
Παλαιό εξάρτημα:
Υποχρ. προσαρμογή παλαιών/νέων εξαρτημ. (ειδικά με αρ. ΟΕ):
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 248,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
Είδος κιβωτίου συστήματος οδήγησης: Οδοντωτή ράβδος - πυξίδα διεύθυνσης
για κατασκευαστή πυξίδας διεύθυνσης: ZF
Μήκος [mm]: 1270
Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
Ύψος, στέλεχος εισόδου [mm]: 57
Πλήθος των στροφών τιμονιού: 2,1
Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με dynamic steering
Καθαρό βάρος [kg]: 11,5
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 187,75 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
SASIC 7176063 Κρεμαγιέρα με αξονική άρθρωση, χωρίς σφαιρικούς συνδέσμους
SASIC νούμερο: 7176063
Τρόπος λειτουργίας: ηλεκτρικό
για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 5Q1423055GX
Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με αξονική άρθρωση, χωρίς σφαιρικούς συνδέσμους
Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 192,56 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
784,22 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ
, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 434,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 434,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
Τρόπος λειτουργίας: ηλεκτρικό
Οδήγηση: χωρίς μπάρα τιμονιού, χωρίς ακρόμπαρα
Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού
Βάρος [kg]: 22,5
Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 152,27 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
348,95 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ
, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
Είδος κιβωτίου συστήματος οδήγησης: Οδοντωτή ράβδος - πυξίδα διεύθυνσης
για κατασκευαστή τιμονιού: ZF
Τύπος σύνδεσης, στέλεχος εισόδου: όχι οδοντωτό
Διάμετρος, στέλεχος εισόδου [mm]: 17
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 93,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
358,06 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ
, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα με dynamic steering
Περιορισμός κατασκευαστή: ZF
Ολικό μήκος [mm]: 1280
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 178,23 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
370,01 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ
, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
Είδος κιβωτίου συστήματος οδήγησης: Οδοντωτή ράβδος - πυξίδα διεύθυνσης
για κατασκευαστή τιμονιού: ZF
Τύπος σύνδεσης, στέλεχος εισόδου: όχι οδοντωτό
Διάμετρος, στέλεχος εισόδου [mm]: 17
Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 186,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
κατάλληλο για οχήματα έως έτος κατασκευής: 05/2016
Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 310,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
624,67 €
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ
, δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα παράδοσης
κατάλληλο για οχήματα έως έτος κατασκευής: 05/2016
Εξοπλισμός οχήματος: για οχήματα χωρίς βοηθό διατήρησης λωρίδας
Κατάσταση: νέο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 310,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
Πλήθος των στροφών τιμονιού: 2,8
Παλαιό εξάρτημα:
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 248,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;
Αριστερό ή δεξιό τιμόνι: για αριστεροτίμονα οχήματα
Πλήθος των στροφών τιμονιού: 2,2
Παλαιό εξάρτημα:
Κατάσταση: Ανακατασκευασμένο
Πρόσθετη κατάθεση χρέωσης βασικού τμήματος: 248,00 € (περιλ. 24% ΦΠΑ). Η κατάθεση θα σας επιστραφεί πλήρως, αφού το παλαιό ανταλλακτικό φτάσει στην αποθήκη μας. Γιατί η χρέωση του βασικού τμήματος είναι σημαντική;